Co do Twojego opisu, że każdy ma kartkę i dwie możliwości, zawsze, ale to zawsze możliwości są co najmniej trzy, pozdrawiam:D
Ty moim zdaniem calkowicie beznadizejnie oceniasz. Prace na 2 to dla mnie prace zle podzielone, tudziez bez wartosci, z nietrafiona forma, z bledami, prace ogolnie z wielkimi uszczerbkami. Nie prace dobrze napsiane, podzielone na wersy, z metaforami, itp, nie wiersze stosunkowo dobre - takie sa od 3 w gore. Pomysl o tym, bo tak to bys wystawila wedlug swojego gustu polowie wierszy z portalu 2, pani hrabianko...
chyba ci sie cos pomylilo, zazwyczaj nie czepiam sie takich rzeczy jak duzych liter po kropkach...
Witam. W imieniu całej Redakcji, jak i swoim, chciałbym Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie Magia Świąt”. Mam nadzieję, że wesprzesz naszą ideę. Kto wie, może to Ty będziesz szczęśliwcem, który wygra świąteczną niespodziankę. Proszę o Twoje wsparcie, bo nawet przez ten drobny gest pomożesz nam działać i sprawiać, by portal wpmt.pl stawał się coraz lepszy. Przecież wspólnie z nami budujesz ten portal. Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję. aubrey – Dyrektor Twórczości. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku.
Faun
09 12 2009 (21:01:01)
hamuj się czasami z wystawianiem ocen, gdyż uzasadnianie ich zaledwie dwoma zdaniami mija się z celem. Mówiąc krótko, nie jest to żadne uzasadnienie, a ocena w tym wypadku wzięta z kosmosu niekiedy może urazić. Myślę, że jak Ty dostajesz komentarze, to również tego wymagasz, więc wymagaj też i od siebie. Pozdrawiam
Sofie
08 12 2009 (19:07:21)
Zapewne masz rację. Perfekcją jest uwolnienie duszy od własnego ciała- bądź oswojenie go.
już teraz kojarzę twoją osobę. Miałyśmy dość ostrą wymianę zdań. no ale cóż mój ostatni komentarz jest dowodem na to, ze nie zwracam uwagi na autora ale na tekst. taka myśl przyszła mi do głowy i przeżywam to na co dzień. Życiowa mądrość i zdobycie kilku szczebli w rankingu życia z najmłodszego ciała uczyni więzienie dojrzałej postaci metafizyki. Będąc w moim wieku można czuć się młodo i staro. Ale wydaję mi się, że to nie należy do zalet, tylko pozwala stać się niezrozumiałym dla świata a to kolejny krok do sukcesu...
Sofie
30 11 2009 (20:30:50)
Takiej rekcji na mój wiersz.
Sofie
29 11 2009 (21:18:06)
Nie spodziewałam się.
Faun
30 09 2009 (19:02:05)
Wydaje mi się, że komentarz w stylu "Puenta korespondująca z treścią. Tekst zupełnie do niczego mi się nie przydał". Jest przede wszystkim mało rzeczowy. Pierwsze zdanie to zdecydowanie za mało, a drugie przedstawia Twoje osobiste uczucia na temat wiersza, które nie wiele autorowi dadzą w poprawieniu stylu. Dlatego proszę o bardziej obszerne komentarze. Wiesz, komentowanie to nie przymus, ale jeżeli to robisz, to staraj się pomóc czymś bardziej obszernym. Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)
No Ok skoro często uczucia zawarte w wierszach są dla Ciebie tandetne to luz lecz zostawianie uszczypliwego komentarza bez jakiegokolwiek wyjaśnienia co się nie podoba,zero argumentu itd daje tylko jedne skojarzenia także pomyśl też w tą drugą stronę.Osobiście nigdy nie daję krótkich komentarzy bo jeśli mają one zabierać 2 słowa to lepiej nie dawać ich wcale... a nabijanie sobie postów jest żałosne,pewnie napiszesz,że tego nie robisz - ok może ale jednak takie stwarzasz pozory :]....TYLKO tyle ode mnie...pozdro
Nie nie jesteśmy tacy sami ale skoro wszystkim Twoja osoba w pewien sposób "nie odpowiada" to jednak w Tobie coś musi być,nie sądzisz? ja staram się ludzi nie oceniać jednak jeśli ktoś na wstępie nie podaję ręki tylko daję w pysk to wybacz jakiś niesmak w ustach mam... także nie baw się w najbardziej prowokującą osobę na tym portalu... bo sztucznie to wygląda i tyle,to moje skromne zdanie...TYLKO tyle..
dzięki za komentarz przy moim wierszu... tyle,że banalność pokazałaś Ty pisząc coś takiego :) przyznam szczerze,że Twoja postawa mnie rozbawiła...jak ja "lubię" ludzi na siłę udających złych i zbuntowanych... jesteś żalem xD hehe pozdro
Sofie
28 07 2009 (21:46:35)
Słuchaj. Nie mieszaj mnie, moich wierszy i mojej pracy! Bo mnie trafi! Czepiasz się nie-wiadomo-czego przez pretensje do mojej osoby?! To jest chore! Powtórzę jeszcze raz: odwal się od mojej poezji i tego, co piszę. Skoro czytasz moje wiersze tylko dlatego, żeby znaleźć jakiś błąd, to tylko Ty na tym tracisz. No, chyba, że bawisz się w małą dziecinę, która chce mieć najwyższą średnią. Na to wygląda. I proszę dać sobie spokój komentarzami typu "redaktorom, którzy wykonują dobrze swoją robotę". Tu KAŻDY redaktor odwala kawał dobrej roboty. Inaczej by go tu nie było. Tak więc nie mieszaj mnie do mojego "bycia redaktorem".
seska
28 07 2009 (21:22:36)
Ja nic do Ciebie nie mam, serio, do Twoich komentarzy też nie, dla mnie każdy powinien komentować jak czuje, ale nie mozna wszystkich wrzucać do jednego worka.
seska
27 07 2009 (16:20:32)
Po to masz to białe miejsce pod pracą, aby komentować. Skoro boli Cię to, że ktoś Cię zjedzie za Twoją opinię, to, wybacz nikt Cię nie będzie szanował. Może zechcesz dołączyć do grona redaktórów??? Rekrutacja jest otwarta. Nie wiem o co Ci chodzi z wontami do redakcji.
Za bardzo nie rozumiem, czy możesz jaśniej, a i jestem facetem :D
Milczenie oznacza zazwyczaj brak sprzeciwu oraz chęci wniesienia poprawek w cudzą wypowiedź. Innymi słowy - tak, chodzi o pytanie w Twoim profilu.
Fajnie. Jednak wciąż nie odpowiedziałaś na istotę pytania.
jazzu
26 07 2009 (20:52:26)
Niezbyt wiem, czy ten komentarz miał kogoś z redakcji obrazić, czy powiedzieć, że większość osób tutaj piszących to początkujący poeci których natchnieniem jest miłość, samotność i podobne odczucia budzące w człowieku poetę. Ja tak to widzę - do poezji o odmiennej tematyce trzeba dorosnąć i być dobrym obserwatorem, a pisząc o miłości trzeba mieć pomysł lub konwekcje jak moja "Miłość na emigracji". Wiersze tutaj uwierz mi nie są wcale takie złe:) Pozdrawiam:)
Zapytuję. Z ciekawości, to prawda, ale zapytuję.
Jakbyś znalazła chwilę napisz do mnie na gg. Z góry dzięki i pozdrawiam
Sofie
25 07 2009 (17:16:11)
Proszę, z łaski swojej patrz do kogo mówisz i jak. Bo ten ton mi się zdecydowanie nie podoba i ode mnie jest to ostatnie ostrzeżenie, inaczej będę musiała napisać do DT. Co do pustych lal, to uważaj, do kogo to mówisz, smarkulo. Mówiąc "zUa i niedobla dzieffcynka", miałam na myśli stereotyp twojego pokroju.
Żenadą jest Twoja postawa na tym portalu. Szkoda, że tak szybko zrobiłaś z siebie taką idiotkę. Masz wielkie szanse zostać politykiem - gadasz zdecydowanie za dużo. Może komentuj prace, które Ci się podobają a nie dowartościowuj się przez mieszanie kazdego z błotem? Jest to nieco ŻAŁOSNE, że twój każdy komentarz brzmi buntowniczo - jakbyś krzywdziła poezję, bo ona nie jest taka, jaką ty byś ją chciała widzieć. Każdy pisze po swojemu. Ja już nawet nie oceniam wierszy ludzi, których styl mi nie pasuje. A jeśli to komentuję, a nie oceniam. Bawi Cię to? IDIOTYZM. Pozdrawiam i życzę, żebyś kiedyś dorosła - choć pewnie niedługo znowu będziesz sypać głupawymi komentarzami.
Sofie
24 07 2009 (16:21:38)
Zauważyłam Twoją niepokorną chęć udzielania się wszędzie, zauważyłam. Z psychologicznego punktu widzenia czujesz się niedoceniana, nie zauważana przez większy obszar środowiska. Może kiedyś byłaś mądra (?), ale dzisiaj pokazujesz w całej swej głupocie, iż tak nie jest. Z resztą, nie tylko dzisiaj. I zapewne całe środowisko WPMT, jak widzisz, już się nie przejmuje Tobą ani Twoimi wybrykami. Ojej, jakie to przykre. A może tak chcesz zareklamować swą twórczość? Przykro mi, ale twojej szmatławej gadaniny nie da się przeczytać, bo nie znasz się i nie potrafisz stosować przerzutni, dzięki czemu tego czytać się nie da. Szkoda, że w ogóle nie argumentujesz ocen (sonet francuski- układ rymów: abab abab aba baa- taki jak u mnie. Nie wierzysz? Jest wikipedia.) albo wymyślasz głupie usprawiedliwienia. Szkoda, bo może mogłabyś dobrze recenzować, niemniej jednak teraz udziela ci się niewiedza w zakresie wierszy, Twa własna głupota i słabość do bycia najlepszą. Bo wszyscy są źli, a ty jesteś wspaniała. Oświadczam Ci bowiem, że nie jesteś. Pałasz tylko sztuczną nienawiścią tak, aby wszyscy z daleka widzieli, jaka to ty jesteś zUa i niedobla dzieffcynka”. I nikt już nie zwraca na Ciebie szczególnej uwagi, jednakże swoimi chęciami strasznie irytujesz, oj strasznie. Jeśli masz zaburzenia psychiczne to powiedz, nie chcę razić swymi słowami chorej psychicznie dzieciny. Tak więc proszę nie dręczyć więcej mojej osoby (nie podoba Ci się? Nie znasz się? Nie czytaj, do cholery!) i nie kasować tego komentarza- bo jeżeli to zrobisz będzie to świadectwem dla mnie, iż przegrałaś a jednocześnie świadectwem o Tobie, że się boisz i upokarzasz. Nie potrafisz być inna? Proste- nie komentuj. Zmień się, o malutka dzieffcynko z zeruwki”. Pozdrawiam, Bella.
i dodam, że nie chodzi mi o 2. bo na nią sram. chodzi mi o sposób wyrażania się, sposób myślenia i patrzenia na poezję, sposób krytykowania i w ogóle styl bycia. żałosne i dziecinne.
jesteś jedną z najgłupszych osób na portalu. zal mi ciebie.
Imbir
23 07 2009 (21:37:32)
Gusta i guściki.
Imbir
20 07 2009 (21:28:39)
Rozumiem, że jako osoba młoda czujesz potrzebę pójścia za hasłem "Zasady są po to, żeby je łamać." - my jednak postanowiliśmy ustalić pewne reguły i się ich trzymać. Niezależnie od tego czy ktoś się z tym zgadza, czy też nie. Jeżeli Tobie to nie odpowiada - no cóż, nikt Cię tu na siłę nie trzyma. A spekuluję, że jako istota myśląca, przy rejestracji, natknęłaś się na Regulamin. Więc zasady powinny być Ci znane. Pozdrawiam.
cudzy
19 07 2009 (23:41:59)
Niestety nie zgodzę się z twoim komentarze, ponieważ gdyby był bardziej rozbudowany to stworzył by się "słowotok" - po prostu kicz!!:) Pozdrawiam.
Ja też nie jestem , nic Ci nie zarzucam , po prostu chciałem wyjaśnić pewną sprawę , sory jeśli Cię uraziłem.
Ale dobra , nie będę się kłócił.
A tak w ogóle to dzięki za komentarz :P
W rodzinie patologicznej
najczęściej rodziców alkoholików jest podział na różne role. Jedną z nich jest właśnie tzw. dziecko we mgle. Jest to osoba zamknięta w sobie , tworząca inny świat.Nie dopuszcza do siebie informacji o krzywdzie która im się dzieje ... Jest nieobecna .
Mam nadzieję , że Cię moim stwierdzeniem nie uraziłem
Wiesz kim jest dziecko we mgle ...
Zwracając uwagę na Twój wiek domyślam się , wiesz.
Oceniłaś pewny wiersz ,
rozumiem że wiesz o czym on mówi ?
Bo jeśli tak to znaczy , że źle go rozumiesz
Imbir
15 07 2009 (22:39:47)
CIERPLIWOŚĆ jest cnotą, dziecko drogie. To, że ktoś ma czas na wieczne przesiadywanie w internecie, nie oznacza, że druga osoba ma równie dużą ambę na tym punkcie. Pozdrawiam, prośba wykonana.
Imbir
14 07 2009 (21:30:46)
Nie, nie ma opcji usunięcia konta.
Imbir
13 07 2009 (22:25:27)
Nie rozumiem w czym tkwi problem - obie prace widnieją w portalu jako zaakceptowane. Mogłabyś jaśniej opisać swój kłopot?
"Twoia paranoia" - to specjalny zabieg? Bo poprawnie jest przez "j", nie rozumiem więc jaki był Twój cel...
To widocznie, źle odczytałem znaczenie słowa "suka". A co do stylu-hmm może masz rację, nie powinniśmy się zamykać tylko na romantyzm, i inne klasyczne epoki. Będę miał to na uwadze, przy komentowaniu kolejnych wierszy. Pozdrawiam DV
Imbir
11 07 2009 (20:48:22)
Proszę o pisanie dłuższych i bardziej rzeczowych komentarzy. Argumentuj swoje oceny i podejście do pracy.
Sofie
10 07 2009 (12:46:54)
Wiesz, moze nie bylabys az tak chamska i nie usuwala moich komentarzy w chwili, gdy mam racje.
bajdzio mi śmutnio, że dałaś mi jeden :( joke
Balansujesz na coraz to cieńszej linii. Rozumiem, że starasz się wyrazić jak najlepiej swoje zdanie, ale stawianie jedynek nie jest dobre. Już Ci mówię dlaczego. Przy wierszu takiejlamy napisałaś, że nie ma on żadnych wyszukanych środków stylistycznych. Szczerze powiedziawszy zaskoczyłaś mnie, bo uważałem Cię za osobę bardziej dojrzałą. Wg Ciebie o jakości wiersza decyduje ilość tego, co się do niego napakuje, czyli czym więcej środków stylistycznych tym lepszy wiersz idąc Twoim tokiem rozumowania. Jest coś o czymś zapomniałaś przy wymienianiu z czego składa się wiersz. To nie tylko środki, to również TREŚĆ, bo bez niej nie byłoby czegoś, co chwyta ludzkie serce. To treść decyduje o jakości utworu, nie przepych i bogactwo, treść. To, co napisała takalama można było ubrać w cudowne metafory, synekdochy, hiperbole i inne udziwnienia. Pytam tylko, po co? Żeby było wykwintnie? Sztuką nie jest napisanie czegoś językiem górnolotnych słów, sztuką jest napisanie tego samego językiem prostoty. Piękno samo w sobie jest piękne, a zbytnie piętnowanie go, epatowanie nim sprawia, że staje się nieatrakcyjne. Swoją opinią pokazałaś, że bliżej Ci do barkowego przepychu niż do klasycznego umiaru i ładu. Środki to otoczka, treść do dusza wiersza. Oceniasz wiersze zbyt powierzchownie. Rad byłbym, gdyby Twoje postępowanie się zmieniło. Namiestnik DT, aubrey.
Otóż powiem Ci szczerze, że pisząc ten "wiersz o wierszu" starałem się aby zabić nudę, na lekcji języka niemieckiego. Osobiście mi też się nie podoba on. Pozdrawiam DV
Sofie
29 06 2009 (22:26:43)
Pozwole sie spytac o komentarz dot. Moeda. Pisac nieszablonowo? Jest on jednym z lepszych tworcow na tym portalu, a to, ze zachowuje rytmike, jest u niego wielkim plusem. Co przez to rozumiesz`?
Imbir
28 06 2009 (21:59:59)
"Kocha - nie kocha" - proszę odnaleźć ten wiersz i poprawić komentarz. Jeżeli już decydujemy się na wystawienie takiej oceny, to radzę pisać dłuższe wyjaśnienia. Inaczej oceny będą anulowane, a konto w końcu zostanie zbanowane. Pozdrawiam
Przepraszam bardzo, co to ma być? Sobie kpisz. Inaczej tego nazwać nie mogę. Może byś miała w sobie tyle godności, żeby jakoś uzasadnić ocenę, którą dałaś, bo to, co zrobiłaś jest poniżające. Jakbyś się poczuła, gdybym Ci teraz jedynkę wlepił bez uzasadnienia? Bardzo złe zachowanie. Masz dwa wyjścia. Albo usuniesz ocenę, albo porządnie ją uargumentujesz. W przeciwnym razie poniesiesz konsekwencje. I nie pisz, że jestem jej adwokatem. Nie, reaguję w taki sposób na każdy przejaw zachowania, jakie zaprezentowałaś. To, że Twoje wiersze są dobrze oceniane nie znaczy, że możesz mieszać ludzi z błotem, kiedy Ci się to rzewnie podoba. Pozdrawiam serdecznie, namiestnik DT, aubrey.
Imbir
26 06 2009 (10:33:20)
Skoro udało mi się je ocenić tak dobrze, jak na konkursie, to mnie uspokoiłaś. W takim razie jeszcze mogę robić to, co robię. W przeciwnym razie bałabym się o swoje podejście do liryki. A za komentarze nie masz co dziękować, to naprawdę bardzo dobre prace.
moed
19 06 2009 (19:13:11)
Dziękuje, za Twój, jakże refleksyjny i wiele mówiący komentarz. Jak tylko będzie mi się chciało zrozumieć, co miałeś/aś do przekazania, to na pewno się do tego dostosuje.
jeżeli nie lubisz takich wierszy, to ich po prostu nie czytaj. Każdy człowiek kocha inaczej i ma prawo do opisania uczucia w wierszu. Jeśli ktoś lubi czytać o miłości to czyta, nie to nie. Po co dawać nieobiektywną ocenę, która się nikomu nie przyda? Wkurza mnie taka pusta i dziecinna postawa ludzi -_-